Cine îmi va livra produsele comandate?

Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat funizat de Urgent Cargus / FAN Curier.

Cât durează livrarea?

Comenzile plasate în intervalul Luni – Vineri vor ajunge la destinație într-un interval de 24 ore – 72 ore. Comenzile făcute Vineri (după ora 16.00), Sâmbătă și Duminică vor fi livrate în zilele de marți sau miercuri ale săptămânii următoare.

În perioada sărbătorilor și pe parcursul desfășurării unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maximă de livrare a unei comenzi poate crește la cinci zile lucrătoare. Orice întârziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastră, ci a firmei de curierat.

Cât costă transportul?

Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul României, tariful este standard, de 25 lei (TVA inclus), iar pentru comenzile ce depășesc valoarea de 2000 lei, transportul este gratuit.

* Prețul transportului nu crește sau scade în funcție de greutatea coletului, decât în cazul în care greutatea coletului depășește 3 kilograme.
** Gratuitatea se aplică doar coletelor ce nu depășesc 3 kilograme.

Cum urmăresc livrarea?

După ce comandă va fi plasată către Urgent Cargus/FAN Curier se va genera un cod de urmărire. Vei primi acest cod pe e-mail și vei putea să vezi starea comenzii tale. Dacă te-ai înregistrat și ți-ai făcut cont de client pe www.dermagroupmedical.ro poți să urmărești statusul comenzii tale în istoricul de comenzi.

Link verificare: https://dermagroupmedical.ro/urmarire-comanda/

De ce nu am primit toate produsele comandate?

Există mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:

  • Verifică email-ul primit după finalizarea comenzii pentru a vedea dacă în lista finală apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil că în timpul procesului de comandă produsul/produsele să lipsească din comandă ta.
  • Verifică email-ul de livrare pentru a constata dacă nu au fost produse anulate. Atunci când împachetăm comanda ta putem să observăm că un produs nu este disponibil. Datorită faptului că nu dorim să primești coletul cu întârziere vom livra ce avem pe stoc în acel moment. Produsele lipsă vor fi livrate după ce vor fi în stoc.
  • O comandă poate fi livrată în mai multe tranșe și poate ajunge în perioade diferite. Unele produse pot fi în stoc atunci când faci comandă, altele pot avea la status ”La comandă”. Tu poți opta însă pentru primirea pachetului în etape. Astfel produsele aflate pe stoc vor ajunge în termenul menționat în timp ce produsele ”La comandă” vor ajunge mai târziu. În acest caz costul transportului pe fiecare livrare va fi suportat de tine.
  • Verifică pachetul în detaliu pentru a te asigura că produsul lipsă nu este ascuns.

Daca ai verificat toate posibilitatile mentionate mai sus si bunurile inca lipsesc, contacteaza-ne la comenzi@dermagroupmedical.ro

Ce fac dacă comanda mea nu ajunge în timpul estimat?

Comanda poate întârzia maxim 24 de ore față de timpul de livrare standard (24-72 ore) din motive care țin de serviciul de curierat.

Cum vor fi livrate produsele care presupun condiții speciale?

Dacă produsul pe care îl dorești presupune condiții speciale de transport acesta va fi livrat adecvat.

Dacă optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?

Poți să optezi pentru plata cu cardul de credit/debit sau pentru plata în numerar. Indiferent de modalitatea de plată nu se percepe nici o taxă suplimentară înafara costului transportului.