Ce fac dacă nu mai doresc un produs?
Poți solicita returnarea unui produs în maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comandă.
Returnarea unui produs cumpărat de pe site-ul www.dermagroupmedical.ro se poate face în termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucrătoare) de la data achiziției, respectând următoarele condiții:
- Produsele nu trebuie să prezinte urme de utilizare. Produsele cosmetice trebuie să fie sigilate;
- Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate), cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
- Produsele returnate sunt din același lot și sunt în stocul curent de marfă al vânzătorului;
- Produsele nu au făcut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promoții speciale;
- Produsele sunt în termenul de valabilitate.
Un produs nu poate fi returnat în următoarele situații:
- În cazul în care prezintă semne vizibile de utilizare: este desigilat și/sau folosit;
- Eticheta ambalajului este deteriorată sau lipsește;
- Nu se află în ambalajul în care a fost achiziționat sau ambalajul este deteriorat;
- Produsul a fost desigilat;
- Nu face parte din categoria produselor returnabile.
Produse care nu fac obiectul returului.
În conformitate cu legea în vigoare, Derma Group Medical SRL își rezervă dreptul de a nu acceptă returnarea produselor care, prin natură lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.
Un produs poate fi returnat doar dacă ambalajul și produsul expediat sunt intacte (SC Derma Group Medical SRL comercializează produse de uz personal, fapt pentru care constatarea eventualelor defecte/neconcordanțe se va realiza de către client exclusiv prin inspecție vizuală detaliată la primirea coletului).
Costurile returului sunt suportate de către client.
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primește banii aferenți produselor returnate și costul transportului achitat inițial în interval de 14 zile calendaristice de la dată primirii returului, recepționarea produselor și stabilirea că aceste produse fac obiectul returnării banilor.
Conform Ordonanței nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”.
În situația menționată mai sus, Dumneavoastră veți returna, în termenul prevăzut mai sus, produsul cumpărat în ambalajul original, fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură.
Cheltuielile de expediție vor fi suportate de Dumneavoastră. Potrivit dispozițiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot face obiectul denunțării unilaterale a contractului, întrucât, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid. Produsele trebuie returnate în ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare și că produsele sunt cele comandate și corespund cerințelor Dumneavoastră.
Ce fac dacă în colet găsesc un produs cu defecte?
Dacă găsești în coletul tău un produs care prezintă defecte, atunci ești obligat să nu utilizezi produsul în scopul în care acesta a fost achiziționat. Produsul va fi returnat în ambalajul original împreună cu factura fiscală. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnată după îndeplinirea tuturor procedurilor legale.
Cum pot anula o comandă?
Dacă dorești să anulezi o comandă, trimite un e-mail la comenzi@dermagroupmedical.ro și precizează că dorești să anulezi comanda. În cel mai scurt timp vei fi contactat pentru soluționare.